Wednesday, April 23, 2014

Kiired uudised ;)

Hei!

Ütleme nii, et viimased 1,5 nädalat on olnud pingelised ;) Käisin kaks korda Doha kliinikus kardioloogi juures. No tuleb välja, et kõik on siiski korras ja muretsemiseks pole põhjust. Keegi küll midagi eriti ei räägi, aga nii palju kui ise aru saan, siis on kõik korras. Vähemalt ka mu tööandja aktsepteeris tulemused.

Arstilkäik oli siin üsna omapärane. Esimene kardioloogi vastuvõtt on elavas järjekorras. Ta kuulab mure ära ja siis annab uueks kohtumiseks aja. Minu aeg läbivaatuseks oli neljapäeval õhtul kell 20.30. Läksin sinna ja mind pandi siis meeste ooteruumi ootma ...jah ... siin on kõik kogu aeg jaotatud :) Inimesed jooksid minu arsti juurde, jällegi oli elavas järjekorras vastuvõtt. Nii kui saabus kell 20.30, löödi plats puhtaks ja mina astusin sisse. Tehti südame ultraheli ja anti pildid ja arsti aruanne pihku mingi aja pärast. Kell 21.30 pääsesin sealt. Natukene harjumatu oli nii hilja arsti juures käia.
Edasi viisin paberid tööandjale ja vastuse osas on siin alati vastupidi. Tavaliselt ikka öeldakse pärast analüüsi, et kõik on korras. Siin on see nii, et kui kahe päeva jooksul Sinuga ühendust ei võeta, siis on kõik korras :D. No neli päeva on möödas ja jätkan õpinguid

Lisaks tööandja poolsele arstlikule kontrollile on siin ka riigipoolne kontroll. Enne ei saa tööviisatki, kui on tehtud vere ja kopsutestid. Nakkushaiguseid ei tohi olla, siis saad viisa. Sisuliselt tehakse HIV test, hepatiidid ja kopsupõletiku ja tuberkuloosi jaoks kopsupilt. Kui sellega korras, siis saad viisa. Minu viisa on nüüd töös.

Kui koolitusest endast rääkida, siis sellega on lihtne. Minu jaoks on see kordamine, kuigi pean tunnistama, et osa asju on muutunud ja koolitus ise on palju praktilisem ja huvitavam. Vahetest läks hästi ... 100%, ainukesena. Laupäeval on teeninduse lõputest ja siis pühapäevast hakkab lennuturvalisus.

Nüüd tõttan panka oma pangakaardile järgi. Teised said kätte juba, aga uue pangakonto tegemine pidi olema lihtsam, kui vana avamine :) Võttis kauem aega. No eks ma siis vaatan, tookord mul jäi paar riaali pangakontole ka ... kas see on alles ;) 






 

No comments:

Post a Comment