Saturday, April 5, 2014

Kohal!

Öösel sai magatud paar tundi, sest hommikul kell 4 oli äratus. Kell 7.15 tõusin õhku Stockholmi poole. Sealt edasi lend hilines. Aga kui lennuk saabus, siis oli toredaks üllatuseks see, et see oli Boeing 787 Dreamliner!
Nii armas, vaikne ja tore lennuk tundub olema ;)

No ja siis hakkas kohe ka kultuuride erinevus pihta ;). Ma läksin lennukisse viimaste seas ja minu koht oli kahe naise keskel. Üks oli noor hindu tüdruk ja teine oli vanem ja üleni kaetud. Kui palusin enda kohale end lasta, siis tõusis daam püsti ja läks tahapoole ning teda ma enam ei läinud. Pärast sain aru, et ta palus cabin crewlt, et kas saab kohti vahetada. Minu kõrvale saadeti üks vanem mees.

Muideks ... minu ees pingil istus eestlanna ja lennukis oli veel kolm inimest Estonian Airi lennult.

Dohasse kell 18.30 maandudes oli siin täiesti pime. Mind juba oodati lennujaamas. Olin esimene saabuja. Ootasime veel ära ühe tšehhi ja hispaanlase ja siis toodi meid ära oma elamisse. Viimased pidid saabuma homme. Mina elan koos Yanniga ühes korteris. Yann töötab sellest ajast siin, kui ma esimest korda tulin :). Hetkel on tal vabad päevad ja ta puhkab Balil ;)

Kohvrid on nüüd lahti pakitud ja reeglite raamatud sirvitud. Nagu oodata oli, siis on jätkuvalt need reeglid siin kõik veel kehtivad ;) Loen siis läbi, et millegi vastu ei eksiks.

Esmaspäeval kell 8 hakkab siis koolitus pihtaja kestab 7 nädalat.

Ja veel .. kes on unustanud, siis siin on nädalavahetus reede ja laupäev, esimene tööpäev nädalas on pühapäev ;)

Nüüd ma aga magama ... homme vaba päev, siis vaatan ringi, mis elul pakkuda on ;)







No comments:

Post a Comment