Saturday, May 31, 2014

Praktiline treening Dubais

Eile hommikul oli äratus kell 3 hommikul/öösel. Ja kella 5ks olin lennujaamas. Tuliuues vast avatud lennujaamas. Lõpuks ometi on siin tõeline lennujaam, mis näeb välja ka nagu lennujaam :). Meie läksime aga Dubaisse, et harjutada päris elu juhtumeid. Meid pandi lennuki simulaatorisse ja siis tehti meiega igasuguseid trikke ... lasti see suitsu täis, tekitati mitu olukorda, kus pardal oli tulekahju, mitu hädamaandumist. Selle simulaatori eelis on see, et tunne on nagu päris .... kui on hädamaandumine, siis lennuk rappub, mis kole. Kui on vette maandumine, siis ta ei jätagi kõikumist järgi. Kõik see andis ikka ehtsa tunde, et kui midagi sellist juhtub, siis saab see kõik päris hirmus olema.
Päeva lõpuks visati meid 10 kraadisesse vette ja pidime seal siis oma harjutused läbi tegema ... seekord oskasin ma juba paremini ujuda ja asi läks libedamalt.

Hiljem tegime kaks tundi šopingut Dubai lennujaamas. Tegin elu ostu. Aga ma ei ütle, mille ma ostsin ja veel vähem julgen ma öelda, kui palju ma selle eest maksin. Aga ta nii ilusti rääkis mulle sellest ja lubas maad ja ilmad kokku :D

Aga nii me siis teele asusime hommikul vara ...





Muideks .. lennujaama kõige põnevam atraktsioon on see karu, mis maksis (kümneid) miljoneid dollareid. Neid on viis tk maailmas ja need on "päris" kaisukarud, pehmed ja puha :D.




Miks ma eelnevalt kümneid sulgudesse panin? Sest siin ei ole rahal väärtust. Ükspäev selgitati meile, kui palju üks lennuk maksab. Nimelt pidavat üks lennuk maksma ca 300 miljonit dollarit ... ehk siis üks äriklassi iste koos elektroonikaga on 1 miljon dollarit, köögikomplekt on 10 miljonit dollarist jne. Raha kaotab siin ma väärtuse, sest see on üle mõistuse piiri.

Kahjuks ei saa ma ühtegi logodega pilti üles panna. Aga siin siis niisama tegime pildieeriat.

See on enne vettehüppeid ...
Ja see on päras väsitavat päeva ...

Ikka värsked ja puhanud nägudega, kuigi ärkamisest on möödas 12 tundi ja koju jõudmiseni veel 5 tundi. 5 Star!


No comments:

Post a Comment