Wednesday, May 28, 2014

Uudishimu!

Ma olen kord selline uudishimulik ... õige pisut;) Täna oli mul aega ja naeratasin ühele naisterahvale kontoris ja küsisin, kas oleks võimalik teada, mitu eestlast meil siin töötab. Tädi naeratas vastu ja ütles, et nii kenale naeratusele ei saa eitavalt vastata. Läksime tema töölaua juurde ja ta lõi süsteemi lahti ning süsteem andis vastuse, et siin on 5 eestlast. Neli naist ja üks mees ;) Need neli naist olid kõik venepäraste nimedega tütarlapsed ja kolm nendest on siin sellest ajast kui ma esimest korda tulin ja üks on varasemast. Seega nelja aasta jooksul ei ole siia rohkem eestlseid sattunud. Mina olen ainukene Eesti mees. Nüüd on siis uudishimu rahuldatud ;)

Tänasest alates on õppimine läbi!!! Täna oli esmaabi kirjalik eksam ja praktiline eksam ka. Kirjalikus eksamis oli 50 küsimust millele tuli vastata. Kõik läks täppi ;). Praktilises küsimuste voorus olin kõige esimeses kolmeses rühmas koos kahe hinduga. Seal esitati tund aega meile igasuguseid küsimusi ... mis on südameatakk, mis on süptomid, kuidas ravida? Mis on neerukivid, mis on sümpotomis, kuidas ravida? Milliseid erinevaid põletusi on lennukis võimalik saada ja kuidas neid ravida? Millised on sünnituse kolm faasi ja milline peab olema ettevalmistus lapse vastuvõtmiseks? Milliseid ravimeid on erinevate haiguste jaoks ... neid on kümneid ja neid peab teadma peast ;)! Mida teha juhul, kui inimene satub hüsteeriasse, langeb šokki või tal tekib hapnikupuudus? Kuidas toimida, kui keegi saab insuldi, langeb koomasse või näiteks tabab teda epilepsiahoog. Lisaks veel mitmeid väiksemaid ja suuremaid muresid ;).
Ja pärast teoreetilist osa saime siis seda plastikust nukku rapsida ... :) Ehk siis südamemassaaži teha ja  pidime tõestama, et oskame kasutada ka seda aparaati, mis annab elektrišoki.

Sain kõigest edukalt läbi!

Homme on mul lebopäev ja reedel Dubaisse vette möllama. Uue nädala alguses käime kõik teemad üle ja kolmapäeval on Wingsday! (Saame tiivad!).

Täna vestlesin ka oma lõputöö juhendajaga ja kõige hullem ei olegi see asi. Talvel saab ilusti lõpetada ;).

Aga siinkohal on paslik soovida edu Railele, Kärdile, Küllikesele, Janarile ja Tõnisele juuni alguses toimuvaks magistritööde kaitsmiseks! Ning tänan väga Bretti, kes on otsustanud lõpetada talvel koos minuga (tõeline sõber;)! Need kaks aastat teiega koos olid väga lahedad! Kui sügisel koju saan, siis otsustame lõplikult, millal ja kus kõik koos oma doktorikraadi teeme! ;)


No comments:

Post a Comment