Tuesday, June 17, 2014

Olen patune!

Pidin täna kontoris käima. Panin end ilusti riidesse, viikarid ja triiksärk ja kingad ja puha. Aga panin lühikeste varrukatega triiksärgi (väljas on 43 kraadi...) ja sain noomida ja mul paluti lahkuda :D. Ma ei suutnud naeru pidada, kuid jäin viisakaks, vabandasin ja lahkusin. Osa asju jäi ajamata. No nüüd siis tean, et tõmban kartulikoti pähe ja teised kaks kummassegi jalga, kui järgmine kord lähen ;)

Täna siis viimane vaba päev enne kümnepäevast maratoni ... homme tõusen õhku Myanmari ... seal olen kaks päeva. Seejärel maandun kodulennujaama u 11.00 hommikul, koju jõudmine võtab aega u 2 h, seega kell 13ks olen kodus. Kell 23.00 samal päeval on mul buss järgi ja viib mu lennujaama, et Tansaaniasse lennata. Sealt jõuan tagasi ülejärgmine päev ca 19.00, koju umbes 21ks. Järgmisel hommikul kell 10 on buss järgi, et teha kaks kiiret lendu siin regioonis. Koju jõuan kella 21ks .. järgmisel õhtul kell 18.00 on buss järgi ja Bangaldeshi minek. .... päris tihe graafik, aga selleks ma ju siia tulingi ;)


No comments:

Post a Comment