Monday, June 16, 2014

Veneetsia!

Laupäeva hommikul oli äratus kell 4 ja kell 5.43 oli buss järgi. Crew bussid käivad siin nagu kellavärk ... kui 5.43, siis 5.43. Kella 6.30ks olin lennujaamas. Lend Veneetsiasse toimus Airbus 330ga, ehk siis kokku oli meid 12 + kaks pilooti. Lend oli pooltühi, aga suur lennuk saadeti, sest tagasiteel olid kõik 305 kohta väljamüüdud. See meeskond oli inimestena väga tore, aga tööinimestena ... SUUR SEGADUS! Pooltühjal lennul suutsid nad kõik nii palju segadust tekitada, et ma tänan taevast ja maad, et lend täis polnud. Köögitoimkonnaks oli marokolanna ja ma teadsin kohe, et see on suur viga ta sinna panna. Nad on maailma kõige laisemad inimesed. See on mu kogemus eelmisest korrast. No ja mul oli õigus ... ääretult laisk tütarlaps ja teised tegid kõik ära sisuliselt ... terve lennu tegeles ta tühja-tähjaga ja teised tegid sisuliselt olulisi asju. No aga tehtud saime.

Maandusime Veneetsias ja kapten tegi meile imelise 6-7 tunnise tuuri linnapeal ja nägime kõike ja sõime head ja paremat ;).

Ja nii meie tuur lõppes. Natuke vihma tuli, aga oli soe. Veneetsia ei jätnud kustumatut muljet, aga ilus ja tore oli ikkagi ;).

Jõudsime siis rongijaama ... meie hotell oli 30 minuti rongisõidu kaugusel linnast ... ja ennäe ...STREIK ja kõik sõidud tühistatud! ;) Hahaha .... pärast seiklusi ja taksootsinguid ..otsustasime sõita bussiga lennujaama ja sealt takso võtta. Mõeldud tehtud. Südaööks olime hotellis ja selleks ajaks üleval olnud juba 20 tundi ;).

Järgmisel päeval ootas tagasilend ... ainult selle vahega, et mina ja veel 5 inimest ei pidanud töötama, sest tagasilend oli Airbus 320ga, mis on tunduvalt väiksem. Me tulime tagasi "deadheading". Mis tähendab, et olime reisijad. Igav oli ... aga nüüd siis kodus. Kaks vaba päeva ja järgmine peatus on Myanmar ... :)


Täna aga tegime väikese lõunasöögi koos sõpradega ...


No comments:

Post a Comment