Monday, July 7, 2014

Ootamatu lend

...homsest alates pidin olema koduses valves neli päeva järjest. Täna hommikul tuli sõnum, et mu graafik on muutunud. See tähendab, et sain lennu. Hoidsin hinge kinni, sest mu esimese päeva valvekord hakkas 17.00 ...sellelt ajalt pole midagi head loota ... öised edasi-tagasi otsad. Vaatasin graafikut ... ja muutunud olid kõik neli päeva. Sain endale Chongquing'i lennu. Ehk siis järgmine reis viib Hiina ... ja mitte ei ole see paha, sest mul on kohapeal ka üks vaba päev ... ehk siis maandume kell 14.00, mul on see pool päeva, järgmine päev on vaba ja ülejärgmine päev on ka sisuliselt vaba, sest tõuseme õhku neljanda päeva varahommikul. Ehk siis kokku on mul Chongqingi avastamiseks 2,5 päeva :). Mu korterinaaber ei suuda ära imestada, kuidas ma sellise lennu sain. Kogu aeg käib ja ohkab, et tema parim lend valvekorrast on Kuala Lumpur ... mida crew siin väga ei hinda :). No ma ikka üritan siin öelda, et see lend võis ju ka minu jaoks viimane hea asi valvekorrast olla :)


No comments:

Post a Comment