Friday, August 22, 2014

Öised lennud

Ega mul midagi tarka pole kirjutada ... ses mõttes, et olen siin ainult edasi-tagasi otsi teinud ja täna on viimane. Täna öösel siis Peshawari, mis asub Pakistanis. Mõtlesin, et näitan teile piltlikult, milline rahvas meil siis lennukis on. Kui ma 2010.a esimest korda selle regiooni lende tegin, siis ütleme nii, et ei tundnud ennast väga mugavalt ... õhus oli terrorit. Tegelikult on tavaline pakistanlane tore ja heasüdamlik inimene. Aga täna neid on mul siis minnes 140 ja tagasitulles 140 väikeses lennukis ehk siis täismaja  Välja näevad nad umbes sellised ... kes kui palju pampusid on endale viitsinud ümber keerata. Ja enamik lendab neist edasi Londonisse või Ameerikasse ...


Pärast seda lendu on mul kaks vaba päeva ja siis on Boeng 777 koolitus. Varasemalt oli siin ainult see lennukitüüp pärast Airbusi, aga nüüd on ka Boeng 787 ... see lendab Euroopat ja osa Aasiast. Boeing 777 lendab ülikaugeid lende ... Chicago (16 tundi), Huston (16 tundi), Sao Paulo (14,5 tundi), Melbourne (13 tundi) jne. Ehk siis minust saab lisaks Airbusile ka ülipikkade lendude tegija. No vaatame, kuidas läheb ;)

Hetkel lendan siis sellist tüüpi lennukitega:

Airbus A319 ...110 reisijat
Airbus A320 ... 130-140 reisijat.

Airbus A321 ...165-190 reisijat


ja ainuke kahe vahekäiguga lennuk hetkel on Airbus A330 ... 230-300 reisijat.



Ja selle kuu lõpust alates siis Boeng 777 ... 290-390 reisijat ...




No comments:

Post a Comment