Tuesday, August 12, 2014

Vabad päevad

Selle kuu graafik on mul päris hirmus. Kuu teine pool on kohe täiesti õudne. Aga samas on ka päris palju vabu päevi. Nüüd näiteks olen vaba 10-13ni ... aga viimane valvekord lõppes 9nda hommikul ja järgmine lend on15da varahommikul :). Ehk siis 9-14 olid minu päralt. Otsustasin, et lähen kuhugi. Mõeldud tehtud ja Küprosele ma sattusin 2ks päevaks. See oli mõeldud lihtsalt rannapuhkusena ja nii ka läks. Väga ilusat randa Larnacas ei ole, aga päikest see eest küll. Limassolis on paremad rannad, aga see jäi siit u 60 km kaugusele ja ma otsustasin, et veedan oma aja siin linnas. Nüüd istun lennujaamas ja ootan tagasilendu.

 See on armas karuke minu kodulennujaamas. Neid on siis maailmas viis ja üks asub siis seal. Ta on mulle täitsa meeldima hakanud ;)

Dohas maapinnal on alati selline pilt lennukis. Seda siis suvel. Ma täpselt ei tea, miks, aga  ma arvan, et see on kuuma ja külma õhu kokkusaamisest. Väljas on +45 kuni +50 ja sees tahetakse võimalikult jahedana hoida.


Larnaca on väga väike linn. Sisuliselt kaks shopingutänavat ja rand. See on siis üks vaatamisväärsusi - St Lazaruse kirik, mis on siis 9dast sajandist.


Ja vahepeal siis väike värskendus .. maasikavesi :P




Ja nüüd ootan siis lennujaamas oma tagasilendu. Homme vaba päev ja ülehomme hilja õhtul tuleb buss järgi ja Vietnami-Kambodža ots. Graafikus on see neli päeva. Kõigepealt maandume Saigoni Vietnamis, oleme seal 24 tundi ja siis jägmil päeval teeme Vietnam - Kambodža - Vietnam otsa ja siis 24 tundi Vietnamis ja siis tagasi koju. See on viimane normaalne lend sellel kuul. 

Tõenäoliselt pean ma nüüd aga koju minema ja õppima. Tõenäoliselt on mul sellel lennul eksam :). Jah, iga 2-3 kuu tagant saad sa oma eksami. Selle viib lennukis läbi Su vaheutwe vanem. Küsib küsimusi turvalisuse, teeninduse, esmaabi kohta, lisaks toodete jms kohta. Kui on normaalne inimene, siis läheb hästi, kui ei ole, siis võib ta Su elu põrguks teha :). Üldiselt ma seda ei karda, aga natuke peab mälu värskendama ikka. Eriti toodete koha pealt ...kellel ja mis tingimustel on võimaik rohkem pagasit võtta, millised on partnerlennufirmad, hotellid jne. Kui palju punkte saab mingite asjade eest teenida jne ... see on üks suur sigrimigri ja kõike ei tea ma isegi pärast õppimist :) 

Ilusat suve jätku! ;)








No comments:

Post a Comment