Wednesday, August 13, 2014

Veel ilusaid vaateid :)

Nii nad siis tööd rabavad. Kuna rahvast vähe siis on need õnnelikud kahekesti koos :) Lennuk on supervana sisustusega :)

Kui ma esimest korda elus nägin, et tiivad niimoodi "laiali vajuvad", ehmatasin ära :) 

Eile siis mu korterinaaber andis lahkumisavalduse ja täna mu tai sõbranna. Mu korterinaabri 4 sõpra tegid seda juba mõned päevad tagasi. Nüüd oleme jõudnud olukorrani, kus äriklassi crewst on puudus. Nimelt puhkust saame siin 30 päeva aastas. On suvepuhkuste periood (15 päeva) a talvepuhkuste periood (15 päeva). Järgmiseks talvepuhkuste perioodiks anti äriklassi crewle ainult 10 päeva. Ametliku põhjust ei öeldud, kuid ilmselt on see crew puudusest tulenev. 

Aga mul on juba uus korterinaaber ilmselt olemas ... seesama brasiillane, kellega ma esimest korda korterit jagasin. Temaga koos elab hetkel üks räpane kanadalane ja elu on muutunud väljakannatamatuks.

No comments:

Post a Comment