Saturday, October 25, 2014

Eestlased pardal!

Juba väga pikalt ei ole ma midagi kirjutanud. Ja täna ka ei kirjuta pikalt ehk ;). Kuu lennujaamas sai läbi ja ei hakka siin kogu sellest draamast pikalt kirjutama. Eks midagi ōppis sellest, aga rohkem ei tahaks.

Koduskäik oli ka tore. Aga mis ma sellestki pikalt kirjutan. Lōputöö valmib vōi no tegelikult on minu poolt valmis, aga laagerdub ;). Varsti loen uuesti yle ja siis saab juhendajale arvamuse avaldamiseks saata.

Aga pärast puhkust esimene reis oli siis Austraaliasse, Perthi. Esimene kord Austraalias ja see jääb kindlasti meelde ;). Lend oli tore ja rahulik, kui arvestada reisijaid. Muutunud on teeninduskontseptsioon ... Ja see on hullumaja ... 11 tunnisel lennul 5 teenindust. Yhesōnaga jooksed end ogaraks. Aga kōik sai tehtud. Lisaks saab nii pikal lennul ka reisijate peade kohal magada ...minnes sedakorda 2 tundi ja tagasiteel 3 tundi. Niiet ei olnud hullu.

Perthi ajavöönd on +8, Eestis ja Kataris on see +3. Ehk siis kui maandusime, oli seal ōhtu kell 6. Tegime ōhtusöögi ja ega saigi magama mindud. Algul väga uinuda ei saanud, sest yle tänava oli kontserdimaja, kus oli Miley Cyruse kontsert ....ja kōik 13 aastased olid ju kohale tulnud ;). Aga hommikul sōitsime koaalade ja kängurude juurde!!! 
















Aga selle reisi puänt seisnes hoopis järgnevas. Boardingu ajal minu tsoonis üks naine, kes rääkis ainult kreeka keelt, üritas mulle selgeks teha, et tal oleks vaja jalgu sirutada ja et pōlv on haige. Mina siis omakorda yritasin selgeks teha, et pärast ōhkutōusu saab sellega tegeleda. Ta muudkui raputas pead ja sisuliselt oli väga imestunud, et kuidas ma kreeka keelt ei räägi. Ma siis üritasin ausalt öelda talle natukene ära teha ja pakkusin variante, et mulle sobivad ka saksa, vene ja eesti keel. Selle peale yks noormees ytles kohe, et no aga ka talle sobib eesti keel. Üllatus missugune! Ja siis ta ütles, et tegelikult sobib eesti keel veel umbes kymnekonnale mehele ;). No ma olin sōnatu.

Tegu oli meremeestega, kes viisid laeva Tallinnast Perthi. Reisi alustasid nad 12. Septembril ja lōpetasid 23. Oktoobril. Kuna nad istusid enamalt jaolt kōik yksikult laili kabiinis, siis ega ma ilmselt nende kōigiga kohtunud. Aga minu teenindustsoonis oli neid 5. Nyyd siis olen eesti keelset teenindust ka teinud. Ja see oli väga vōōras. Liha kartuliga, kana riisiga, muna vorstiga ;). Aga šampust sai, konjakit sai, viina sai, nalja sai ;). Siis läks veel jutuks, ker kes kust kandist siis on ja tuli välja, et ühe mehe sugulased on minu sünnikohas ;). Maailm on ikka väike. 
Ühel hetkel tehti lennukis teadaanne, et arsti on vaja. Ja eestlased kohe andsid teada, et neil on oma laeva arst pardal. Tego oli vanema Viljandi kandi mehe Jaaguga, kes inglise keelt eriti ei rääkinud, sega ma siis tōlkisin. Nimelt oli yks naine endale kuuma kohvi kōhu peale ajanud ja sinna tekkisid suured villid. Niiet eesti mees aitas nōuga hädast välja ;)

Väga tore reis oli ja kindlasti üks meeldejäävamaid ;)














No comments:

Post a Comment